HG-9567_edited.jpg

Zelden gestelde vragen

Maar wel handig om te weten.

Trainingen

Hoe lang duren de trainingen? Ik moet morgen al solliciteren namelijk.


Als je alle trainingen wil doorlopen dan kost je dat 5 uur exclusief het toepassen van de informatie. Je kan echter ook gewoon per onderdeel er doorheen gaan. De training voor het cv en de motivatiebrief duren allebei 45 minuten. Dan moet je het uiteraard nog toepassen op je cv en brief, maar in één avond kan je klaar zijn. De training voor het sollicitatiegesprek duurt in totaal 90 minuten. Ideaal als voorbereiding op je gesprek de volgende dag bijvoorbeeld.




Ik wil gelijk starten met de training, kan dat?


Zeker. Als je het programma aanschaft dat je wil volgen, krijg je vrijwel gelijk een mailtje met inloggegevens voor het online platform en kan je gelijk beginnen. Hoeft niet natuurlijk. Je kan ook starten over een maand als dat qua timing beter is. Je volgt de training wanneer het jou uitkomt. Je hebt 3 maanden toegang na aanschaf van het programma. Tenzij je het programma met baangarantie hebt genomen, dan heb je toegang tot je een baan hebt gevonden.




Ik heb nu geen tijd om de hele training te volgen. Kan ik ook later verder gaan?


Ja dat kan. Als je de training volgt kan je pauzeren wanneer je wil. Het systeem onthoudt waar je gebleven was, ook midden in een video. Dus als je dan weer inlogt een volgende keer gaat hij verder waar je gebleven was.




Waar kan ik mijn gekochte trainingen vinden?


Zodra je het programma hebt aangeschaft krijg je een mail met een link en inloggegevens naar het online platform. Alles wijst zich vanzelf.




Hoe vaak kan ik de online training bekijken?


Zo vaak als je wilt. Je kan dus altijd een video over een bepaald onderwerp terugkijken als naslagwerk. Je hebt 3 maanden toegang tot het materiaal, tenzij je het programma met baangarantie hebt aangeschaft. Dan heb je toegang tot je een baan hebt.




Ik wil geen hele training volgen. Kan je ook gewoon feedback op mijn bestaande brief en cv geven?


Helaas doen we dat niet. Het kost relatief veel tijd om een brief en cv na te kijken omdat er vaak veel aan te verbeteren valt. Juist om alle tips en tricks mee te geven aan sollicitanten zijn deze trainingen gecreerd. Feedback op brief en cv kan wel als je het programma met coaching erbij neemt.





Praktische vragen

Als ik een klacht heb, waar kan ik dan terecht?


Heb je klachten over 21 Jobs, stuur dan een mail naar info@21jobs.nl. Je ontvangt binnen 7 dagen bevestiging van ontvangst.

Binnen 2 weken zal er een reactie komen op je bericht. Deze klacht wordt vertrouwelijk behandeld. Bij niet in behandeling nemen, krijg je hierover binnen 2 weken bericht.

Als er langere tijd nodig is om onderzoek te doen, dan word je hiervan binnen deze vastgestelde termijn op de hoogte gebracht, waarbij het uitstel wordt toegelicht. Bovendien krijg je een indicatie wanneer wij met uitsluitsel kunnen komen.

Mochten wij ondanks zorgvuldigheid toch niet tot een oplossing komen dan kun je je klacht voorleggen bij een onafhankelijke derde, te weten mr. O.C. den Hollander, via zakelijk@21jobs.nl. Uitspraak van deze onafhankelijke derde is voor 21 Jobs bindend. Eventuele consequenties worden door 21 Jobs snel afgehandeld. Klachten worden geregistreerd en twaalf maanden bewaard.

Als je vindt dat wij je niet op de juiste manier helpen, dan heb je het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthouder op het gebied van privacy. In Nederland is dit de Autoriteit Persoonsgegevens.




Geeft 21 Jobs ook fysieke trainingen?


Het idee achter 21 Jobs is dat iedereen deze trainingen kan volgen ongeacht locatie of beschikbaarheid. Vandaar dat onze trainingen alleen online toegankelijk zijn. Wel wordt 21 Jobs soms ingehuurd om een masterclass of live training te geven aan bedrijven.




Hoe kan ik 21 Jobs bereiken?


Het snelst is telefonisch via 06-41595047. Per mail kan ook naar info@21jobs.nl Ons kantoor is gevestigd aan de Bronckhorststraat 20, 1071 WR Amsterdam.




Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik niet tevreden ben?


Ja, daar doen wij niet moeilijk over. Daar stellen we ook geen eisen aan. Wij willen namelijk alleen maar blije klanten. Dus mocht je niet tevreden zijn stuur dan een mail naar info@21jobs.nl en dan krijg je je geld terug. We hebben het gelukkig nog nooit meegemaakt.